خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت و سبک های هویت
مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت و سبک های هویت
قیمت : 50,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تنهایی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تنهایی
قیمت : 50,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی اجتماعی ۲
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی اجتماعی ۲
قیمت : 50,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفاوت فردی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفاوت فردی
قیمت : 50,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اوتیسم و روش های درمان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اوتیسم و روش های درمان

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc و 52 صفحه

پرسشنامه استاندارد سنجش دامنه اتیسم یا ASSQ اهلر و گیلبرگ ( 1993) رایگان هم دارد

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فهرست مطالب:


مقدمه
ویژگیهای اصلی اختلال درخودماندگی
مهارتهای اجتماعی:
انواع مهارتهای اجتماعی
نقص مهارتهای اجتماعی:
هیجان های بنیادی:
شادی:
غم:
تعجب:
نفرت:
خشم:
ترس
نقایص زبانی
رفتار کلیشه ای
سبب شناسی
عوامل ژنتیکی
عوامل محیطی
عوامل روانی
عوامل عصب شناختی
عوامل شناختی
روشهای درمانی برای کودکان درخودمانده
مداخلات جامع بهنگام رفتاری
آموزش و تربیت کودکان دارای اختلال درخودماندگی و ناتوانیهای ارتباطی
سیستم مبادله تصویر
داستانهای اجتماعی
مداخلات تکمیلی
مداخلات غذایی
روش دی.آی.آر
برنامهسان رایز
روش یکپاچگی حسی
بازی درمانی:
نظریات مختلف در خصوص بازی درمانی:
ارزش درمانی بازی و بازی درمانی
رویکردهای مختلف در بازی درمانی
رویکرد روان تحلیل گری
تحلیل بازی از دیدگاه ملانی کلاین
کاربرد بازی درمانی از سوی آنافروید
رویکرد ارتباطی
درمان بی رهنمود و یرجینیا اکسلاین
رویکردهای ساختارمند
بازی درمانی شناختی-رفتاری
مزایای بازی درمانی وبازی درمانی شناختی-رفتاری

منابع



مقدمه
اتیسم از ریشه یونانی، اتوس به معنای خود یا درخود گرفته شده است(وینگ ،1989). اتیسم از سوی انجمن روان پزشکی امریکا به عنوان یک اختلال رشدی عمیق دسته بندی شده است و سه ویژگی اصلی دارد که همگی باید قبل از سه سالگی در کودک ظاهر شوند که عبارتند از:
1-آسیب کیفی در عملکرد متقابل اجتماعی
2- آسیب در ارتباط و فعالیت های ذهنی
3- محدودیت های فوق العاده در زمینه ی علایق و فعالیت ها
اختلال درخودماندگی در سنین پیش دبستانی یعنی هنگامی که آسیب های زبان و شناخت قابل شناسایی هستند تشخیص داده می شوند. نشانه های درخودماندگی را می¬توان در 2 سال اول زندگی مشاهده کرد(استون ، 1997). شیوع اختلال درخودماندگی به دلایل مختلفی در حال افزایش چشمگیری است. در سال¬های گذشته برآورد می¬شد که شیوع اختلال درخودماندگی، 1 در 350 نفر باشد، لیکن بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری¬ها ، این میزان در سال¬های اخیر رو به افزایش بوده است و به ویژه با در نظر گرفتن طیف درخودمانده به 1 در 150 نفر افزایش یافته و توجه متخصصان شاخه¬های مختلف علوم و برنامه¬ریزان بهداشت جهانی را به خود جلب نموده تا حدی که سازمان بهداشت جهانی با اختصاص روز جهانی اطلاع رسانی پیرامون این اختلال، اهتمامی فراگیر برای شناسایی زود هنگام، طراحی و اجرای مداخلات زود هنگام در این زمینه را خواستار گردیده است( برگین آلسوپ ، 2000).

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اوتیسم و روش های درمان_1635953750_53218_4240_1463.zip0.09 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 50,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت